لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۷ بيست و يکم آذر برگزاری مراسم روز دانشجو همزمان با جشن فارغ التحصیلی در دانشگاه پیام نور خواف:

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به مناسبت روز دانشجو همچنین فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور خواف ، مراسمی در سالن دانشگاه با حضور بیش از 400 دانشجو، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین ادارات و نهادی های انقلابی شهرستان برگزار شد.

سخنران اول این جلسه آقای دکتر یوسفی سرپرست محترم دانشگاه بود، ایشان با تبریک روز دانشجو به دانشجویان گفت:

روز 16 آذر هرسال یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی ست که با شهادت خود به جهانیان فهماندند ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار و استکبار و دخالت بیگانیگان همچون سرو استوار و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود هستند. وی در ادامه به تاثیرات فردی و اجتماعی دانشگاه اشاره کرد و گفت فارغ التحصیل دانشگاه باید اثرات آموزش و تحصیل خود را در موارد مختلف مثل زندگی شخصی ، تعامل با دیگران و در مطالبه کردن خواسته های قانونی و .... ببیند.

در مورد اثرات اجتماعی، ایشان حساس شدن به مسائل ملی ، نگرشی (سیاسی ، اعتقادی) و اجتماعی را ذکر کرد و گفت انتظار میرود که دانشجویان اهمیت شرکت در مراسم ملی را درک کنند و در برخورد با سلیقه های مختلف تحمل خودشان را بالا ببرند و در مواجهه با معضلات اجتماعی در جامعه موضع گیری منطقی داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شمسیان امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک این ایام به دانشجویان، گفت: دانشجو روحیه پرسشگری داشته و باید به خواسته های آنها پاسخ داد. ایشان در ادامه با بیان مطالبی به نقل از امام راحل در خصوص دانشجو و روز دانشجو پرداخت.

ایشان در ادامه افزود: آنچه که دانشجو از دید مثبت باید به آن نگاه کند عناوینی از جمله : نقش و ماموریت دانشجو در فراگیری گفتمان انقلابی گری است. وظیفه دیگر دانشجو افزایش بصیرت و آگاهی افزایی در همه زمینه های دینی، مذهبی و اجتماعی است.

در این مراسم که مجری آن دو تن از دانشجویان خود دانشگاه بودند برنامه های متنوع زیادی از جمله اجرای تئاتر دانشجویی، اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمند بومی شهرستان آقای لایزال اجرا گردید.

 

 

 

 





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها