لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۷ هفدهم بهمن آغاز طرح بخشودگی 50 و 100 درصدی جرائم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان

 

 

 

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز طرح بخشودگی 50 و 100  درصدی جرائم بدهکاران به این صندوق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر در نشست خبری که امروز در صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر و چهلمین فجر انقلاب به همه فجر آفرینان، اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام به کرامت انسانی به دانشجویان و دانش‌آموختگان تسهیلاتی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قالب طرح بخشودگی 50 و 100 درصدی در نظر گرفته است.

وی افزود: دانش‌آموختگانی که به صندوق رفاه بدهکار هستند می‌توانند با بازپرداخت کل بدهی خود به صورت یکجا از بخشش 100 درصدی جرائم بهره‌مند شوند.

یزدان‌مهر اضافه کرد: دانش‌آموختگان نیز می‌توانند با بازپرداخت اقساط معوق 50 درصد از جریمه خود از بخشودگی مابقی جریمه برخوردار شوند. این در حالی است که این طرح از 14 بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد. 

طرح بخشودگی جرایم از امروز آغاز و تا پایان بهمن ادامه دارد

وی درخصوص کمپین طرح بخشودگی جرائم بدهکاران به صندوق رفاه گفت: ما در سال 94 آسیب‌شناسی از صندوق رفاه داشتیم که در طی آن 444 میلیارد تومان مطالبات صعب‌الوصول وجود داشت که در این رابطه با تعامل موثر با فارغ‌التحصیلان موفق شدیم 404 میلیارد تومان آن را مطالبه کنیم و گام‌های خوبی را برای رفاه دانشجویان انجام دهیم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان  به صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: 40 میلیارد تومان مطالبات سنواتی از 30 سال قبل مانده است که امیدواریم بتوانیم آن را وصول کنیم. در حال حاضر 160 میلیارد از مطالبات جاری صندوق از سوی دانشجویان پرداخت شده است.





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها