لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۵ بيست و هفتم مرداد دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور

 

 

 

 

  دانشگاه پیام نور خواف از بین دارندگان مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک کاردانی ، مدرک کارشناسی (دررشته دوم) و دارندگان مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم بر اساس بخش اول و دوم دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری که از بیست و سوم مرداد ماه 1395بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته لغایت 28/05/95 دانشجو می پذیرد.                                                                                 

  لذا کلیه متقاضیانی که در آزمون سراسری شرکت ننموده اند و یا شرکت نموده اند لازم است در بازه زمانی انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org مراجعه و بر اساس علاقه به ترتیب اولویت نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.    

                                              

توضیحات :

*    کسانی که در آزمون شرکت ننموده اند می توانند بر اساس بخش دوم دفترچه رشته های بدون آزمون را انتخاب نمایند.( لازم است وجه مورد نظر سازمان سنجش را بر اساس راهنمای مندرج در سایت سنجش واریز نمایند )

*    کسانی که در آزمون شرکت نموده اند می توانند بر اساس بخش اول و دوم دفترچه نسبت به انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون اقدام نمایند.

 

 

جهت مشاهده دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور (مرداد ماه سال 1395 ) اینجا کلیک نمائید.





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها