لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۵ سوم آذر آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیرپیام نور؛ تبلیغات سایرموسسات غیرقانونی است

 

 

ثبت نام هفدهمین دوره ازمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی پیام نور خراسان رضوی: دکتر محمد علی داوریار با اعلام شروع ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه افزود: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در این ازمون می‌توانند جهت شرکت در آزمون از امروز چهارشنبه مورخ سوم اذرماه لغایت شنبه مورخ سیزده اذرماه  با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

عضو شورای پیام نور کشور با اشاره به امکان انتخاب 1400 رشته محل در بیش از 190 رشته گرایش و در 5 گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر افزود: این ازمون در تاریخ 15 بهمن ماه 1395 برگزار شده و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری به عنوان دانشجو می توانند در دانشگاه مشغول تحصیل شوند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اشاره به کیفیت بالای آموزشی دانشگاه افزود: از مهمترین تسهیلات آموزشی تحصیل در پیام نور امکان انتخاب محل آزمون در امتحانات پایان ترم است به نحوی که دانشجو می تواند امتحانات پایان ترم را در محل شهر سکونت خود ازمون دهد.

دکتر داوریار هم چنین با غیرقانونی دانستن تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوزی را برای ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آنها صادر نکرده است و بارها اعلام نموده که فعالیت همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، غیرقانونی است. وی افزود: جزئیات نحوه شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام شده است و دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه ای در این زمینه همکاری ندارد.





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها