لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۲ بيست و ششم آذر راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای بهمن 1392 بهمراه لیست رشته های دانشگاه پیام نور خواف

 

قابل توجه کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور خواف :

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خواف برای نیمسال دوم 1392 ( بهمن 1392) از روز 1/10/92 الی 5/10/92 در سایت سازمان سنجش به آدرس http://sanjesh.org انجام می پذیرد.

لیست رشته های دانشگاه پیام نور خواف جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی :

  1. مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
  2. شیمی کاربردی
  3. مدیریت بازرگانی
  4. مدیریت صنعتی

 

گروه آزمایشی علوم تجربی :

  1. شیمی محض
  2. شیمی کاربردی
  3. مهندسی کشاورزی – علوم دامی
  4. مدیریت بازرگانی
  5. مدیریت صنعتی

 

گروه آزمایشی علوم انسانی :

  1. الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی
  2. زبان و ادبیات فارسی
  3. علوم اجتماعی – برنامه ریزی اجتماعی تعاون و رفاه
  4. مدیریت بازرگانی
  5. مدیریت صنعتی

 

از اینجا می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور (بهمن ماه سال 1392) را دریافت نمائید.

 

متن اطلاعیه سازمان سنجش در این رابطه به شرح زیر می باشد :

 

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تاريخ و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله تكميل ظرفيت و گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي (پذيرش با سوابق تحصيلي) بهمن ماه سال 1392

1392/09/24

سازمان سنجش آموزش كشور به اطلاع كليه داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1392 ثبت‌نام نموده (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده و يا نبوده‌اند) و همچنين متقاضياني كه در آزمون فوق ثبت‌نام ننموده‌اند، مي‌رساند نظر به اينكه بعضي از مراكز و يا واحدهاي آموزشي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي، پس از اعلام نتايج نهايي آزمون فوق علاوه بر ظرفيت‌هاي‌ مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2)، براي پذيرش دانشجو اعلام ظرفيت نموده و یا متقاضی تکمیل ظرفیت بعضی از رشته‌های خود شده‌اند، كه جدول كد رشته محل هاي مربوط از ساعت 23:00 روز دوشنبه 25/9/92 بر روي سايت اين سازمان قرار داده خواهد شد. لذا کلیه داوطلبان و متقاضيان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در اين اطلاعيه و دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي در دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي از روز يكشنبه 1/10/92 لغايت 5/10/92 به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت (مبلغ 35,000 ريال) از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 50 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام نمايند.
الف) موارد قابل توجه:

 

1- آن دسته از داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي تحصيلي متمركز آزمون سراسري سال 1392 پذيرفته شده‌اند، با رعايت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌هاي ذيل مي‌توانند متقاضي شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکورشوند.
تبصره 1: در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، قبولي قبلي آنان «كان‌لم يكن» تلقي خواهد شد. لذا به پذيرفته‌شدگان تأكيد مي‌شود، در تكميل فرم تقاضانامه شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دقت كافي مبذول دارند، در غير اينصورت هيچگونه اعتراضي قابل قبول نخواهد بود.


تبصره 2: در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
2- پذيرفته‌شدگان متمركز آزمون سراسري در هر يك از كد رشته‌هاي تحصيلي بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌هاي اجرايي تعهد خدمت دارند و همچنين پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي و رشته‌هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان ديپلمه رسمي و يا پيماني شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکور نمي‌باشند. و چنانچه اقدام به انتخاب رشته نمايند و پذيرفته شوند قبولي آنان كان لم يكن خواهد شد.
3- داوطلبان هر يك از گروه‌هاي آزمايشي ضرورت دارد در انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مورد علاقه، به شرايط و ضوابط هر يك از رشته‌هاي انتخابي مندرج در اطلاعیه و همچنين شرايط و ضوابط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي مربوط كه در دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 آزمون سراسري سال 1392 و ساير اطلاعيه‌هاي مربوط درج شده است، توجه نمايند.
4- نيمسال پذيرش دانشجو در هر يك از كدرشته محل‌هاي مندرج دراطلاعيه مربوط براساس امكانات و نظر دانشگاه يا مؤسسه محل قبولي، خواهد بود.
ب) تکالیف داوطلبان‌ براي‌ شركت‌ در پذيرش دانشجو در اين مرحله:‌
1-ب) ويژه داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1392 ثبت‌نام نموده‌اند:
1-1-ب)مراجعه به سايت اينترنتي سازمان، براي تهيه كارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز با توجه به جدول كدرشته محل‌هاي مربوط.
2-1-ب) انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1/10/92 لغايت 5/10/92).
2-ب) ويژه داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1392 ثبت‌نام ننموده‌اند:
1-2-ب) مراجعه به سايت اينترنتي سازمان، براي تهيه كارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز و دفترچه راهنماي ثبت‌نام.
2-2-ب) تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام.
3-2-ب) تكميل تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1/10/92 لغايت 5/10/92).
ج) ثبت‌نام‌ براي‌ شركت‌ در پذيرش دانشجو در اين مرحله:‌
ثبت‌نام براي شركت در پذيرش دانشجو (پذيرش بدون آزمون) بهمن ماه سال 1392 که در دفترچه راهنما درج شده، منحصراً از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org امكان‌پذير است. لذا داوطلبان لازم است اقدامات لازم به شرح ذيل را بعمل آورند:
1-ج) مراجعه به سايت اينترنتي سازمان به نشاني: www.sanjesh.org
2-ج) دريافت جداول كدرشته محل‌هاي پذيرش دانشجو در مرحله تكميل ظرفيت سراسري سال 1392 و يا دفترچه راهنماي ثبت‌نام از طريق سايت سازمان.
3-ج) با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال مي‌باشد، با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 35.000 (سي و پنج هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دريافت اطلاعات كارت اعتباري (شماره سريال 12 رقمي) اقدام نمايند.
تبصره 1- چنانچه داوطلبي متقاضي انتخاب كد رشته محل هاي تحصيلي از 2 و يا 3 گروه آزمايشي مي‌باشد،( براساس توضيحات تبصره 2 ذيل)لازم است به ازاي هر گروه آزمايشي مبلغ 35.000 (سي و پنج هزار) ريال ديگر نيز از همين طريق پرداخت و اطلاعات كارت اعتباري (شماره سريال 12 رقمي) را دريافت دارد.
تبصره 2- منظور ازانتخاب كد رشته محل هاي تحصيلي از 2 و يا 3 گروه آزمايشي بدين صورت مي‌باشد، كه داوطلب مي‌تواند علاوه بر انتخاب كد رشته محل هاي گروه آزمايشي اصلي (علوم رياضي و فني يا علوم تجربي و يا علوم انساني) از گروه آزمايشي هنر و زبان خارجي نيز انتخاب رشته نمايد. به ديگر سخن هيچ داوطلبي نمي‌تواند بطور همزمان، از گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني انتخاب رشته نمايد.
4-ج) آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها